Fandom

Darnada

2 730pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Darnada.jpg
Darnada
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 33

Fizikai jellemzők
Faj

Dug

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Vörös/Narancs

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás

Fekete Nap

A vörös bőrű dug, Darnada a Fekete Nap vigoja volt Alexi Garyn ideje alatt. Ügyleteit személyes űrállomásáról irányította, egészen annak felrobbanásáig. Ez az eset volt az első lépés Darth Maul tervében a Fekete Nap vezetőségének felszámolására, amely a megmaradt vigokat arra ösztönözte, hogy összegyűljenek Garyn kastélyában a Ralltiiron, ahol Maul egy csoportban mészárolta le őket.

Életrajz

YE 33 körül a neimoidiai Hath Monchar adatokat kísérelt meg eladni a Sithek visszatéréséről Darnadanak. Ám a vigo teljességgel biztos volt benne, hogy a Sithek nem léteznek és elbocsátotta a neimoidiait. Abban a pillanatban kísérte be az egyik zsoldosa, Asa Naga a Maulnak nevezett személyt. A különös figura ezzel a mondattal mutatkozott be, mikor jövetele okáról kérdezték: "Megölni titeket, mind egy szálig." A zabrak aktiválta a két pengéjű fénykardját és megölt minden ott tartózkodót, köztük Darnada jól felkészült testőrét, Sinyat, utoljára hagyva a dugot. Amikor Darnada azt kérdezte, miért ölte meg mindannyiukat, Maul válaszul szembe döfte a kardjával. Asa Naga volt az egyetlen, aki megmenekült. Maulnak szügsége volt rá, hogy beszámoljon róla és a tettéről a Fekete Nap vezetőségének.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki