Fandom

Dark Underlord

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Dark-underlord.jpg
Dark Underlord
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 1750

Fizikai jellemzők
Nem

Férfi

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Hovatartozás
  • Új Sith
  • Fekete Lovagok

Dark Underlord a Sith Sötét Nagyura volt az Új Sith háborúk idején. Származása rejtély volt, de az a hír járta, hogy őt a Káosz birodalmából, a szellemvilágból hívták vissza, és valójában a lettowi Xendor tábornok szelleme, aki 23.000 évvel korábban Lettow Légióinak tábornoka volt.

Jártasságok

Dark Underlord egyike volt azon kevés Sith-eknek, akiknek elég erejük volt ahhoz, hogy nyílt háborút folytassanak a Jedik ellen. A Sith Nagyúr mestere volt a Jar'Kai-nak, két Sith kardot használva fegyverként, annak ellenére hogy a tárgyak régen kimentek a divatból az uralkodása idejére.

A Színfalak mögött

Abel Pena cikkében, az “Evil Never Dies: The Sith Dynasties”-ban kijelenti, hogy Underlord mintegy 250 évvel Darth Ruin halála után lett Sith vezető és hogy egy véres martalóc volt az Új Sith háborúk első negyedében. A halálának időpontja jelenleg nem ismert.

A kép Dark Underlordról eredetileg a “The Dark Side Sourcebook”-ban jelent meg, mint “sötét oldali szellem”.

Egy azonosítatlan zeltron Sit tábornokról megjelent kép a “The History of the Mandalorians”-ban, amit sok rajongó elsőként Dark Underlordként azonosítottak, de az “Evil Never Dies: The Sith Dynasties” meghatározza, hogy a karakter csak egyike Underlord tábornokainak.

Underlord ötlete, mint egy sötét oldali fantom, Pena eredeti ötletéből Cronalból származott.

Források

starwarsmedia.hu (főforrás)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki