Fandom

DSD1 törpe pókdroid

2 744pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png Ezen szócikk tartalma A Birodalom felemelkedésének kora időkből való.

Pók.jpg
DSD1 Törpe pókdroid
Gyártási információk
Gyártó

Baktoid Fegyvergyár

Terméksorozat

DSD pókdroid

Modell

DSD1 törpe pókdroid

Osztály

Harci droid

Technikai jellemzők
Magasság

1,98 méter(antenna nélkül)

Nem

Férfi programozás

Felszerelés
Kronológiai és politikai adatok
Korszak(ok)
Hovatartozás
„Harcoltál ez ellen, tudod a gyengeségeit,és fontos tudnod hogy egy gyilkológép”
TK-342 Rohamosztagos parancsnok a Ghormani csata résztvevője.

A DSD1 törpe pókdroid amit ásó pókként is ismertek, mert először bányákban alkalmazták. A Kereskedőtestület gyártmánya volt a Független Rendszerek Konföderációjának számára.

Jellemzők

Kashyyyk.jpg

Törpe pókdroid a kasyyyki csatában.

A DSD1 funkciója hasonló volt egy harci járműhöz, ezért olyan vevők megbüntetésére használták, akik megtagadták a fizetést a Kereskedőtestületnek. Fő fegyvere egy hosszú lézerágyú volt, ami a kupolán helyezkedett el. A droid kis mérete és négy terepjáró lába miatt kitűnően alkalmas volt a hadviselésre, mindazonáltal a beépített lézerágyú miatt nem tudott könnyen forogni és nehezen talált el mozgó célpontokat, valamint ennek az ágyúnak a hossza néha gátolta az előrehaladásban, amit Anakin Skywalker ki is használt az Escartén. A droid egy sípoló nyelven kommunikált, ami hasonló volt a bináris nyelvhez. Ezenkívül voltak alapvető érzelmei, mint például csalódottság ami a Teth és Escarte bolygókon is megmutatkozott.

Történet

Dwarf Spider .jpg

Törpe pókdroid a geonosisi csatában.

A Klón Háborúk alatt a törpe pókdroidot a tűzvonalban vetették be csatadroidok és más Szeparatista droidok szakaszai előtt. Sikeresen együttműködött az OG-9 önvezérlő pókdroiddal, és felderítőként is megállta a helyét. Az infravörös fotoreceptorok és erőteljes szkennerek lehetővé tették a csatatér feltérképezését, ezután adatokat tudott küldeni az OG-9-es pókdroidnak. Amikor azonosított egy célt, azonnal üzenetet küldött egy digitális csatornán keresztül a fején lévő antenna segítségével egy OG-9-esnek, ami a jel irányába indult el, hogy megsemmisítse az ellenséget. Ha egy klón egység beásta magát és elakarta pusztítani, akkor aktiválta az önmegsemmisítő programot és elpusztított bármilyen ellenséget. A törpe pókdroid több változata is harcolt a Klón Háborúk alatt, például a kétéltű, amit vizes és mocsaras terepeken vetettek be, és erősebb fegyverekkel voltak ellátva. Voltak páncélozott variánsok, mint a nehéz törpe pókdroid és az A-DSD roham törpe pókdroid, amik sikerrel vették föl a harcot a köztársasági AT-RT lépegetők ellen. Bár a legtöbb droidot a háború végén hatástalanították, a Galaktikus Birodalom idején még lehetett látni működőképes darabokat a rohamosztagos egységek segítőjeként.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki