FANDOM

A klónok támadása
Alkotói adatok
Szerző(k)

R. A. Salvatore

Fordító(k)

Nemes István

Eredeti kiadás
Eredeti cím

Episode II - Attack of the Clones

Megjelenés

2002

Eredeti kiadó

The Ballantine Books Del Rey

Magyar kiadás
Megjelenés

2002

Kiadó

Aquila Könyvkiadó

Média típus

Ragasztott papírkötés vagy keményfedeles

Oldalszám

316

ISBN

963-679-180-5

Kronológia
Korszak

Galaktikus Köztársaság

Bevezető

"Obi-van, hinned kell abban, hogy a helyes ösvényt választja."

10 év telt el az előző részben elbeszélt események óta. A galaxis forrong. A titokzatos Dooku gróf vezetésével naprendszerek ezrei lépnek ki a Galaktikus Köztársaságból, annak azonban nincs hadserege, a maroknyi Jedi lovag pedig kevés hozzá, hogy fenntartsa a békét és a rendet. Padmé Amidala ellenzi a hadsereg felállítását, de van, aki nem ért egyet békés javaslataival. Megpróbálják megölni, ezért a tanács testőrt rendel mellé: Obi-Wan Kenobi tanítványát, az ifjú Anakin Skywalkert bízzák meg a feladattal. Míg ők a további támadások elől bujkálnak, Obi-Wan a merénylő után nyomoz. Egy távoli bolygón óceánjának mélyén különös titkokra bukkan: egy klóngyárban valami olyasmit termesztenek, amely eldöntheti a közelgő polgárháború kimenetelét. Anakin, Padmé és Kenobi egy sziklabolygón találkozik újra. Itt gyülekeznek és készülnek a végső összecsapásra a lázadók. Amikor a csata kitör, nemcsak a Jedik és a renegátok állnak szemben egymással, egy új hadsereg katonái is beavatkoznak a küzdelembe.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki