Fandom

Csata a Flashpoint Állomáson

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Felteszem nem volt nehéz elfoglalni Flashpointot,nem?Csak egy gyengén védett kutatóintézet...”
―Marn Hierogryph, egy holografikus üzenetben a mandalóriaiaknak a Flashpoint Állomáson

YE 3964-ben a mandalóriaiak megtámadták a Flashpoint Csillagközi Kutatóintézetet, egy gyengén védett köztársasági kutatóintézetet a Külső Peremvidéken,a Mandalóriai Háború kezdeti szakaszában. Flashpoint Állomás egy könnyű célpont volt a mandalóriaiaknak, akik gond nélkül elfoglalták a létesítményt. Az állomás elfoglalása után a hódítók egy becstelen biológusnak, Demagolnak adták az épületet, aki a Jedi erők után folytatott kutatást.

Előzmény

A Nagy Sith Háború után évtizedekben a Galaktikus Köztársaságnak egy új ellenséggel kellett szembenézniük- a mandalóriai harcos klánokkal, akik a Külső Peremvidék távolabbi részein alakították ki birodalmukat. YE 3964-ben a Mandalóriai Új Keresztesek, Mandalore a Végső vezetésével elkezdték a köztársasági határokat feszegetni. Felkészülve egy nagyobb invázióra Taris ellen, a mandalóriaiaknak megakadt a szemük a Flashpoint Csillagközi Kutatóintézeten, ami elég közel volt ahhoz, hogy onnan csapást tudjanak mérni Tarisra és az adófizető világaikra. Flashpoint kietlen világán található, egészen közel a naphoz fekvő Flashpoint Állomást egy mesterséges mágneses pajzs védte az extrém melegtől, és a közeli napból jövő sugárzástól.

A csata

A Flashpoint Állomás egy könnyen védett intézet volt, amit a mandalóriaiak könnyúszerrel elfoglaltak és a csata végén kitúzték saját zászlójukat.

Utóélet

Egészen a fronthoz közel, bár az elhelyezkedése miatt elérhetetlen Flashpoint Állomást azonnal odaadták a kegyetlen biológusnak, Demagolnak, aki a létesítményt a Jedi erők utáni kutatásra használta. A következő hónapokban az állomás börtönként is funkcionált néhány Jedi számára, akik Demagol brutális kísérleteihez szolgáltak alanyul. A mandalóriaik pedig két és fél hónapot vártak mielőtt megindították következő támadásukat Suurja ellen, azonban a csata később patthelyzetté alakult.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki