Fandom

Corbosi csata

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Corbosi csata a Jedi Rend és a sötét jedik között zajlott. Ez volt a százéves sötétség utolsó csatája.

A csata

Majdnem száz éves harc után a jedik és a rivális sötét jedik utoljára a Corboson szálltak egymással szembe, amely egy bányászvilág volt. Ajunta Pall egyike volt a sötét jediknek, akik a jedik elleni hadjáratot vezették; Pall személyesen több mint egy tucat jedit kaszabolt le a csata vége előtt. A sötét jediket legyőzték a jedik egy orbitális bombázása után. Karness Muur szintén részt vett a csatában és egyike volt a túlélő sötét jediknek.

Utóhatás

A túlélő sötét jedik a feltérképezetlen területekre menekültek, ahol rátaláltak a Ziostra és a Korribanra, melyek a primitív, de szokatlanul Erő-érzékeny sith nép otthona volt. Az Erőben való kiképzésüket felhasználva a bukott jedik elkápráztatták a sitheket, és magukat istenszerű alakokká emelték a Korribanon és a Zioston, a sith nép uralkodójává lépve elő. Ahogy teltek az évek a bukott jedik és a sithek kereszteződtek és a sith jelző nem csak az eredeti lakosságot jelentette a Zioston és a Korribanon, de a bukott jedi mestereket is.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki