Fandom

Conan Antonio Motti

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
83-kep---250px-Motti.jpg
Conan Antonio Motti
Életrajz
Elhunyt:

YE 0, Első Halálcsillag, Yavin rendszer

Külső
Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Magasság:

1,7 m

Hajszín:

Barna

Időrend és hovatartozás
Korszak(ok):
Hovatartozás:

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd!" - Darth Vader

Conan Antonio Mottit, a számos feltörekvő birodalmi főtiszt egyikét, a rendszer iránti rendíthetetlen lojalitása emelte ki társai közül. - másban nem igen nyújtott kimagasló teljesítményt. Bár igen sok sikeresen végrehajtott megbízatás fűződött a nevéhez, ezeknek túlnyomó része kezdettől fogva rutinfeladat volt; - tulajdonképpen túlbecsülték teljesítményét. Tántoríthatatlan hűségéért jutalmul megbízták Tarkin nagymoff támogatásával; ő volt a harmadik ember az Első Halálcsillag parancsnoki triumvirátusában, amit rajta kívül még Tarkin és Cassio Tagge tábornok alkotott. Miután a Halálcsillag-projekthez vezényelték, hamarosan sor került Motti első összetűzésére Darth Vaderrel. Mivel Vader "csak" a Császár személyes megbízottja volt, aki a projektet felügyelte, Motti nem sokba nézte az ébenfekete páncélba bújtatott "pojácát".

90-kep-180px-Vader wuergt Motti.jpg

A Halálcsillag-projektet titokban Palpatine finanszírozta, a mindennapos ügyek intézését azonban Tarkinra és Mottira bízta. Most, hogy többé nem kellett okvetlenkedő politikusok megbékítésére fecsérelniük az időt, irgalmatlan becsvágyuk végre szabad teret kapott. Motti az erőszak híve volt, katonai és személyes értelemben egyaránt. Mélyen megvetette Vadert. Számára az egyetlen kézzelfogható dolog a hatalom volt, márpedig a hatalom műszaki csodákban öltött alakot, példának okáért a Halálcsillagban. Az "Erő", mint számtalanszor hangoztatta, csupán egy kihalófélben lévő elfeledett szekta kicsinyes vallása, a "mágia" pedig közönséges csalás. Hiába leckéztette meg Vader( folytogatással), a makacs Motti továbbra sem volt hajlandó hinni az "Erő" misztikus, megfoghatatlan természetében. Valamilyen módon, áldás volt a Felkelő Szövetség számára, hogy Yavinnál a Birodalom legnagyobb elméi szűntek meg létezni egy csapásra. Motti, Tarkin és Tagge mind meghaltak a Halálcsillag fölrobbanásakor.

A színfalak mögött

Conan Antonio Motti megszemélyesítője Richard LeParmentier volt a Csillagok háborúja IV: Egy új remény 1977-ben bemutatott filmben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki