Fandom

Coleman Kcaj

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap6 Share
Coleman Kcaj.png
Coleman Kcaj
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Skustell

Fizikai jellemzők
Faj

Ongree

Nem

Férfi

Hajszín

Nincs

Szemszín

Sárga

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Coleman Kcaj egy ongree jedi mester volt, a Jedi Főtanács tagja, és tábornok a klónok háborúja alatt.

Életrajz

Kcaj harcolt a geonosisi csatában az ongree Pablo-Jill jedi lovag oldalán. A támadást mindketten túlélték. Később a háborúban Oppo Rancisis mester helyén szolgált a Jedi Főtanácsban, és ebben a helyzetben maradt a Jedi Rend elárulásáig a háború végén.

Lehetséges, hogy Kcaj ellátogatott a Tintahal-tó című előadásra a Galaxis Operaházba, ahol Sweitt Concorkill szenátorral beszélt YE 19-ben.

Kcaj mester jelen volt a Coruscanton, amikor Anakin Skywalker a Jedi Nagytanács tagja lett Palpatine főkancellár jóvoltából. Nem sokkal ezután a főkancellárról kiderült, hogy ő a sith sötét nagyura, Darth Sidious, az egész háború, illetve a Köztársaság és a Független Rendszerek Konföderációja mozgatója. Nem ismert, hogy árulása eljutott minden Főtanács taghoz a 66-os parancs kihirdetése vagy a Jedi Templom lerohanása előtt, és nem tisztázott Coleman Kcaj sorsa a nagy jedi tisztogatás során sem.

Hagyaték

YE 3-ban Kazdan Paratus elkészítette az utolsó Tanács bábukból felállított mását, így Kcajt is. E másolatokat az odaérkező Galen Marek, Darth Vader tanítványa készítőivel együtt elpusztította.

A színfalak mögött

Coleman Kcaj egy hivatkozás Rob Coleman fiára, Jackre. Kcaj visszafelé betűzve Jack.

Megjelenések

Oppo Rancisis

A Jedi Főtanács tagja
YE 19
Senki

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki