Fandom

Climber (klón)

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Climber
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kamino

Született

YE 32

Fizikai jellemzők
Faj

Ember, klón

Nem

Férfi

Magasság

1,83 m

Hajszín

Fekete

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Climber egy klón kommandós kapitány volt az Ion osztagban és a 22. Légi Csataszárnyban a klónok háborúja idején.

Életrajz

Beosztottjaival, Traceszel, Rasszel és egy másik kommandóssal Climber Roan Shryne jedi mester oldalán harcolt a Deko Neimoidia-i csatában. A csapat ezután a Boz Pity-n és a Murkhanai csatában harcolt, ahol az életét a Roan Shrynetől kapott fénykard mentette meg, amivel leszúrta a rátámadó zsoldost.

Amikor Salvo parancsnok megpróbálta csapdába ejteni, és megölni Shrynet a 66-os parancs értelmében, Climber megakadályozta ezt, és hagyta, hogy a jedi elmeneküljön, Salvo csalódására. Darth Vader maga érkezett a Murkhanara, hogy fegyelmet mutasson. Vader a csapatot árulással vádolta. Ugyanakkor Climber magára válalta a csapat bűneit, magát vádolva. Lord Vader nem értett egyet és kihúzta a fénykardját. Az Ion osztag hátrált elővéve fegyvereiket. Amikor Vader a kommandósok felé indult, azok tüzet nyitottak.

Climber.jpg

Két kommandós meghalt, amikor Vader a sisakjuk felé térítette vissza a lövedékeket. Climber és Trace a közeli erdőbe menekült. Climber lába közben megsérült az egyik visszapattanó lövedéktől. Vader megparancsolta az embereinek, hog fogják el őket élve. Climbert később Appo parancsnok emberei kapták el.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki