Fandom

Cliegg Lars

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Cliegg.jpg
Cliegg Lars
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Tatooine

Született

YE 82, Tatooine

Elhunyt

YE 20, Tatooine

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hím

Magasság

1.83 méter

Hajszín

Barna

Szemszín

Kék

Korszak(ok)

Cliegg Lars Shmi Skywalker férje, Owen Lars apja, Anakin Skywalker mostohaapja, Gredda és Lef Lars fia és Edern Lars bátyja.

Életrajz

Cliegg Lars páragyűjtő farmer volt a Tatooineon, de az ifjú Cliegg fellázadt az apja ellen és a Magrendszer-beli Atorra költözött. Egy fiatal lányt, Aikat vett feleségül és egy fiuk született, Owen. Aika Owen kiskorában meghalt és a megtört Cliegg visszatért szülőbolygójára, ahol megbékélt az apjával és átvette a családi farmot. Cliegg megvette Wattotól a rabszolga Shmit, majd később felszabadította és elvette feleségül. Shmi gyakran mesélt neki fiáról, Anakinról. Évekkel később Padmé Amidala és Anakin megjelentek a farmon, ahol Cliegg elmondta, hogy Shmit elrabolták a buckalakók. 29 farmer próbálta kiszabadítani, de 26 közülük meghalt, míg Cliegg elveszítette a jobb lábát térdtől lefelé. Ez élet végéig egy lebegő székbe kényszerítette. Anakin visszahozta anyja holttestét, amit Cliegg testvére és szülei mellé temettek. Cliegg a Klón Háborúk idején halt meg egy balesetben, fiára hagyva a farmot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki