Fandom

Caleb

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Caleb.jpg
Caleb
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 990, Ambria

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Barna

Szemszín

Kék

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás

Nincs

Caleb egy férfi ember gyógyító volt, aki az Ambria elhagyatott világán lakott.

Életrajz

Bár képessége az Erőböl eredt, nem valószínű, hogy korábban Jedi vagy Sith volt. Erejét közvetlenül körülötte lévő tárgyakból nyerte, a hegyek és az erdők természetes energiájából. Az Új Sith Háborúk utolsó éveiben élt, de visszautasította, hogy csatlakozzon a harcokhoz és Ambriát menedéknek tekintette. Mind a Jediknek, mind a Sitheknek hátat fordított, magát az egyszerű emberek gyógyítójaként tekintette.

A megingathatatlan elhatározása a függetlenségében akkor rendült meg, amikor a kirekesztett Sith Lord Darth Bane meglátogatta, hogy meggyógyítsa őt a Synox méreg hatása alól, amivel a korábbi szeretője, Githany mérgezte meg. Először Caleb visszautasította, hogy meggyógyítsa, elhatározását azzal bizonyítva, hogy a forró üstbe dugta a kezét a fájdalomtűrését jelezve. Ámbár Bane megérezte a közelben a gyógyító lányának a jelenlétét. Miután Bane megzsarolta, hogy megöli a gyermeket, Caleb beleegyezett a meggyógyításába. Miután úgy gondolta, hogy később szükség lehet a szolgálataira, Bane életben hagyta a gyógyítót.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki