FANDOM

Cade.JPG
Cade Skywalker
Életrajzi információk
Született

116 YU

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hím

Hajszín

szőke

Szemszín

zöld

Korszak(ok)
Hovatartozás
Mester(ek)

"Skywalker vagy, Cade! Viselkedj is így!"Kol Skywalker

Cade Skywalker egy Emberi hím volt, aki Wolf Sazen Jedi padawanja, később pedig fejvadász és kalóz lett. Ő Kol Skywalker és Nyna Calixte (ismert Morrigan Cordeként is) fia volt és Anakin Skywalker és Luke Skywalker leszármazotja. Nat Skywalker és Droo unokaöccse. Van egy féltestvére, anyja révén, Gunn Yage.

Cade az Ossusi akamédián tanult, mint Wolf Sazen padawanja. Mikor A sithek megtámadták az akadémiát, Cade azt a parancsot kapta, hogy a vigye biztonságba a kicsinyeket egy komp fedélzetén. Cade azonban nem akarta hagyni az apját és mesterét meghalni. Visszament harcolni, de apja, Kol Skywalker visszaparancsolta őt a kompra.

Mikor Darth Nihl megsebesítette mesterét, Cade ismét visszament apja mellé harcolni. De Kol ismét visszaparancsolta őt a kompra, és vitte a sebesült sazen mestert is. Végignézte, ahogy darth Nihl megöli az apját, akin a sithek alig tudtak áttörni. Visszahozta mesterét a halál torkából, amivel vészesen közel került a sötét oldalhoz. A kompot ellenséges hajók támadták, Cade pedig, haraggal és gyűlölettel telve, megtámadta őket. Egy kis vadászgépben indult el, amit lelőttek a Birodalmi vadászok. Cadet rav kalózai szedték ki az Ossus sarából. A kalózok kirabolták az akadémiát, amit a sithek otthagytak, miután megbizonyosodtak róla, hogy a jedik eltűntek. Látta apjának holttestét, de nem tehetett semmit.

YU 137: Cade immár szabadúszóként tevékenykedik. Két társa, Deliah Blue és Syn. A csapat a Lok bolygóra érkezik, ahol foglyul ejtenek egy jedit. Cade nem törődik azzal, hogy ő is jedi volt egykoron. Eredeti célpontjuk, Naxy Screeger is jelen van, őt is sikerül elfogni.

Elszállítják őket a Socooro bolygóra, ahol Rav "fészkelt". Itt Cade üldözte a jedit, aki szökni próbált. Végül elkapta, amikor az felfedezte benne, hogy rejlik benne Erő. Cade még mindig nem törődött azzal, hogy a jedi egykori társa volt, hanem átadta a kalóz Ravnak.

Később Cade visszatért Jedinek és megkapta R2 és C-3pot.Majd engedett a sötét oldalnak.De ez csak egy álca volt valójában csak kiakarta deríteni mért kell ő Kraytnak.Mikor vissza ált Jedinek Talont megölte,Nihilnek levágta a kezét és rengeteg sithet megölt Coruscanton mikor jött ki a templomból ezzel bizonyítván,hogy Jedi.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki