Fandom

CT-27-5555

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fives tattoo.jpg
CT-27-5555
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kamino

Született

YE 32, Kamino

Elhunyt

YE 20, Coruscant

Fizikai jellemzők
Faj

ember klón

Nem

férfi

Magasság

1,83 m

Hajszín

fekete

Szemszín

barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

CT-27-5555, a seregbeli azonosítószámának utolsó négy számjegye alapján, becenevén Ötös, akinek jobb halántékán egy tetoválás volt, egy klónkatona volt a klónok háborúja alatt. Újonc korában az első igazi küldetése a csata a rishi holdon volt, amikor egy kívételével minden klón társát megölték. Ezután beválogatták az 501-es Légióba.

Történet

A klónok háborújának legelején egy fényes volt, egy meglehetősen újonc katona, aki egy távoli lehallgatóállomáson szolgált a Rishi holdon, ami a Kaminot figyelmeztette a támadásokra. A vezérlőteremben volt, amikor a BX-sorozatú droid kommandók megtámadták az állomást.

Nehéz, Vagdalt és Visszhang társaságában sikerült elmenekülniük a támadó droidok elől egy szellőző csövön végigcsúszva. A többiekkel együtt végignézte Vagdalt halálát, amikor egy óriás eel megtámadta őket. Ezután Cody klón parancsnok és Rex kapitány érkezett meg felügyeletre. Ötös egy lövéssel jelezte a közeledő katonáknak a BX-sorozatú droid kommandósok jelenlétét a bázison. Az érkezők találkoztak a túlélőkkel, és együtt ötlötték ki a tervet, hogy visszaszerezzék a Rishi állomást. Ötös megsebesült a tűzharcban, de tovább harcolt a csatában.

Amikor a szeparatista erősítés megérkezett Ötös és Rex kapitány úgy döntött, hogy egy nagy detonátort készítenek, ami elpusztítja az állomást figyelmeztetve a flottát, hogy a szeparatisták támadni akarnak. Ötös, Visszhang, Nehéz, Rex és Cody visszatartotta az ellenséges erősítést az előtérben, míg a robbanószerek elkészültek. Két DC-15S sugárvetővel és egy hőgránátot az ellenségre dobva segített a klóntársainak, hogy tartsák a vonalaikat. Miután Nehéz feláldozta magát, kézi vezérléssel robbantva fel az állomást, Cody parancsnokot, Rexet, Visszhangot és Ötöst egy pár LAAT/i ágyúnaszád menekítette ki a holdról. Nem sokkal ezután Visszhangot és Ötöst kitüntették a csatában mutatott hősiességükért. Rex kapitány javaslatára a két megmenekülőnek helyeket ajánlottak az 501-es Légióban, amit elfogadtak.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki