Fandom

CT-00-2010

2 798pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Droidbait-TCWPromo.jpg
CT-00-2010
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kamino

Elhunyt

YE 21, Rishi hold

Fizikai jellemzők
Faj

Ember, klón

Nem

Férfi

Magasság

1,83 m

Hajszín

Fekete

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

CT-00-2010, becenevén Csali egy klónkatona volt, aki a klónok háborúja során harcolt. Klón kadétként kapta a Csali nevet, amiért a gyakorlások során mindig ő kapta az első találatot. Végül Nehézhez csatlakozott Visszhang figyelmeztetései ellenére. Utolsó vizsgája során is találatot kapott és megsértette a vállát. Visszhang volt az egyedüli, aki megállt, hogy segítsen neki. Miután a gyengélkedőbe vitték, az arcona El-Les látta el a sérüléseit. Eközben Csali elmondta neki, hogy úgy érzi, ő a felelős azért, mert a csapata elbukott, és folyton úgy érzi, hogy olyan, mint egy droid csali. El-Les azt válaszolta, hogy nem az ő hibája, és, hogy Shaak Ti megengedi neki és csapata többi tagjának, hogy újra megkíséreljék másnap a vizsgát. Végül csapatával harmadjára sikerült átmennie a vizsgán kábeleik nélkül. A Domino osztag egy nappal később el is hagyta a Kaminot, hogy egy távoli lehallgatóállomáson állomásozzanak a Rishi holdon, ami figyelmeztette a Kaminot bármilyen támadásra. Amikor CT-327-t megtámadta egy csapat BX-sorozatú droid kommandós, O'Niner őrmester Csalit és Nubot küldte, hogy találják meg. A támadó droidok meglepték, és megölték őket.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki