Fandom

Breha Organa

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Mizorgana.jpg
Breha Organa
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Alderaan

Elhunyt

Valószínűleg YE 0, Alderaan

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Nőnemű

Hajszín

Fekete

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Breha Organa volt az Alderaan királynője és oktatási minisztere valószínűleg haláláig, az Aldreraan elpusztítása napjáig a Galaktikus Birodalom által. Bail Organa felesége és Leia Organa Solo nevelőanyja is volt.

Életrajz

Breha a befolyásos alderaani Antilles Ház tagja volt. Ő lett az Aldreraan királynője, miután feleségül ment Bail Organa herceghez.

Brehának és férjének nehézségei támadtak a gyereknemzésben. Legalább öt vetélése volt, annak ellenére, hogy a Galaktikus Köztársaság legjobb szakembere kezelte. Utolsó vetélése után YE 21-ben az orvosai azt mondták neki, hogy egy újabb kísérlet valószínűleg végzetes lehet.

YE 19-ben ő és férje adoptálta Leia Amidala Skywalkert, Anakin Skywalker és Padmé Amidala újszülöttjét. Az adoptálás után  Leia Organa néven hercegnő lett.

Nem sokkal később YE 18-ban Breha száműzte saját nővérét, Deara Antillest az Alderaanról, miután az kiderítette, hogy Leia Erő-érzékeny képességekkel rendelkezik, és ezeket a titkokat kész volt eladni a Galaktikus Birodalom ügynökeinek.

Nem sokkal a Birodalom megalakulását követően, ő és Bail adoptálták az árván maradt Wintert, miután Winter szülei, Bail korábbi szenátori segédje, Sheltay Retrac és egy ismertelen alderaani művész, meghaltak.

Breha királynő oktatási miniszter is volt, és valószínűleg az Alderaan elpusztulása során halt meg YE 0-ban, Leia visszaemlékezései szerint. Ugyanakkor néhány bizonyíték szerint akkor halt meg, vagy vált el a férjétől, amikor Leia még kislány volt, miután Leia gyakran beszélt arról, hogy Bail Organa három nővére, Tia, Rouge és Celly (akiket Leia úgy írt le, mint három özvegy, akik a leánykorát folytonos teherré tették) nevelte fel, inkább mint Bail felesége.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki