Fandom

Bol Chatak

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share

LEGENDS.png Ezen szócikk tartalma A Birodalom felemelkedésének kora időkből való.

Bol Chatak
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Iridonia

Elhunyt

YE 19, Murkhana

Fizikai jellemzők
Faj

Zabrak

Nem

Nőstény

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás
Tanítvány(ok)

Olee Starstone

Bol Chatak egy Jedi mester és a klónok háborújában főtábornok, nőstény zabrakk volt az Iridoniaról. Kék fénykarddal vívott, és meglehetősen türelmes természetétel rendelkezett.

Életrajz

YE 22-ben, nem sokkal a klónok háborúja előtt találkozott Olee Starstone-nal az Eriadun. Starstone a könyvtáros, Jocasta Nu padawanja volt, és szerette volna követni a mesterét a Jedi Archivumok leltározásában. YE 21-ben, a Jedi Tanács utasítására Chatak váltotta Nut Starstone mestereként, ugyanis a Tanács úgy tartotta, minden harcolni képes padawanra szükség van a csatatéren.

Chatak és Starstone egyike volt annak a hat Jedinek, akik a murkhanai csatához utaztak, amely egyike volt a Külső Perem Ostroma ütközeteinek, ami alatt a Köztársaság Grievous tábornokot üldözte Palpatine főkancellár sikertelen elrablását követően. Olee és egy másik Jedi mester, Roan Shryne társaságában sikeresen élték túl a 66-os parancsot, amikor az Ion Osztag klón kommandósai megvédték őket Salvo parancsnok támadásától.

A trió szeparatista kommandósoknak kiadva magát engedte, hogy a Galaktikus Birodalom csapatai elfogják őket. Szerencsétlenségükre összefutottak Darth Vaderrel, mielőtt el tudták volna hagyni a Murkhanát. A fénykardját beklapcsolva Chatak felfedte személyazonosságát, és megtámadta Vadert. Sikerült az egyik kibernetikus karján megsebesítenie, mielőtt az levágta volna a fejét. Olee reakciója Chatak halálakor felkeltette Vader érdeklődését, de szerencsére nem tulajdonított túl nagy jelentőséget ennek. Vader csalódott volt, amiért egy átlagos Jedi képes volt megsebesíteni őt, hiszen korábban ez csak Dooku grófnak, Asajj Ventressnek és Obi-Wan Kenobinak sikerült.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki