FANDOM

      Obiwanjarjar „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

224px-SithTrooper-TOR

Birodalmi katona

A birodalmi katonák, Sith katonákként is ismerve, az újjáéledt Sith Birodalom hadseregének a gyalogos egységeit alkották. A katonák a felszíni támadóerőknél szolgáltak a birodalmi hadsereg inváziós hadjárataiban, és hogy megvédjék a Birodalom területeit a Nagy Galaktikus Háború és a Hideg Háború alatt. A birodalmi katonák besorozott tagjai voltak az úgynevezett legénységi osztálynak-egy társadalmi kaszt a Birodalmon belül, arra szánva, hogy a hadseregben szolgáljanak a Sith nagyuraik alatt. A katonák gyakran működtek együtt Sith testőrökkel, fejvadászokkal, a Hírszerzési Minisztérium ügynökeivel, és Sith harcosokkal és Inkvizítorokkal a harctereken. Egyik változata a szabvány katonáknak, a birodalmi nehéz gyalogoskatona, hasonló, de specializált szerepet látott el.

A hadkötelezettség rendszere és a kiképzési rend, amit a katonáknak el kellet végezniük, egyaránt Odile Vaikentől származtak-a birodalmi hadsereg és armada szülőatyja, és egyben a Birodalom első nagymoffja. Ahogyan a Birodalom nőtt, a birodalmi katonák egyre több területet foglaltak el és készültek fel az elkövetkezendő háborúra a Galaktikus Köztársaság ellen. A háború kezdetén a katonáknak sikerült elfoglalniuk az Aparo szektort, akárcsak a Tingel kar többi részét is, és nem sokkal azon győzelmeik után asszisztáltak a Korribannál és a Begerennél aratott győzelmekben is. A birodalmi katonák később részt vettek a sikertelen Alderaani és Rhen Vari támadásokban, akárcsak a háború végső csatájában, Coruscant zsákmányolásában.

Megjelenések

Források

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki