Fandom

Birodalmi II-osztályú csillagromboló

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

    Leia holo.jpg

„Segítsen! Ön az egyetlen reményünk!”

      Jajnekünk.jpg „Jaj nekünk!”
Ezt a lapot át kellene dolgozni, hogy megfelelő minőségű legyen!
      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

A Birodalmi II-osztályú Csillagromboló nemsokkal az a yavin-i csata után jelent meg, mint a szabvány Birodalmi I-osztályú Csillagromboló felújított változata.

Karakterisztika

Ez a típus keményen megerősített hajóburokkal, és még erősebb nehéz turbólézer ütegekkel és ágyúkkal tudja megtizedelni az ellenséges haderőket. A Birodalmi II-osztályú Csillagromboló főként azért tervezték, hogy kisegítse az eredeti Birodalmi I-osztályú Csillagrombolókat, és egy próbálkozásként arra, hogy lépést tartsanak a Mon Calamari csatahajók tervezésének gyors fejlődésével. A sokkal hatékonyabbnak mutatkozott csatahajó-csatahajó elleni harcban mind a szinte sérthetetlen páncélzata, mind a sokkal hatékonyabb fegyverzetének köszönhetően. A további automatizálásnak és korszerűsítésnek köszönhetően a Csillagrombolónak valamivel kevesebb legénységre van szüksége a tökéletes működéshez. A Birodalmi II-osztályú rombolón már valamivel több fegyver kapott helyet, 50 nehéz turbólézer üteg, 50 turbólézer ágyú, 20 ionágyú és 10 vonósugár, az ionágyúk nagy részét turbólézer ütegekre cserélték le, és inkább a hajó elülső részén helyezték el a maradék tíz ionágyút, ezzel üldözés közben bénítva meg az ellenséget. A hajó kisegítő hajóit és vadászgéppótlékát is sokkal korszerűbb hajókra cserélték le, ezzel hatékonyabban védekezve az ellenséges vadászgépek ellen, amelyek komoly károkat tudnak okozni a rombolónak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki