Fandom

Bendő Bázis

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Bendő Bázis a Bendő Halmazban levő kisbolygó, mely eredete ismeretlen (egy igen fejlett civilizáció hozhatta létre, melyről információ nem áll rendelkezésre).A fekete lyukak léte is mesterséges beavatkozásra utalnak. A gázfelhő meghiúsítja a kifelé, illetve befelé irányuló kommunikációt, továbbá lefedi az energia kisugárzást, s véd mindennemű érzékelőtől. Minden oldalról fekete lyukak határolják, így a közlekedés életveszélyes, csak egy ismert irányvektoron lehet közlekedni.

Történelem

A bázist Wilhuff Tarkin hozta létre, ami egy titkos kutatóközpont volt. Az itt dolgozó megannyi mérnökök és tudósok feladata az volt, hogy fegyvereket gyártson a Galaktikus Birodalom számára. Tarkin a bázis védelmére Natasi Daala Admirálist bízta meg. A minimális számú legénység húsz éven át a világtól elzárva élt, és gyártották a jobbnál jobb tervrajzokat. Egy napon egy Han Solo nevű embert fogtak el egy birodalmi szállítóhajó fedélzetén, aki közölte velük, hogy a Birodalom lényegében elpusztult.Miután megtudja, hogy találmányait a Birodalom gyilkolásra használta, Dr. Qwi Xux megszökteti Hant, és társait legújabb pusztító fegyvere, a Napzúzó fedélzetén. Az utánuk eredő flotta fele a Bendőben elpusztul, akik pedig kijutottak, a Galaxisban rejtőzve, véletlenszerű támadásokkal próbálják meggyengíteni az Új Köztársaságot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki