Fandom

Ben Skywalker

2 743pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap7 Share

LEGENDS.png 30px-Era-new.png Ezen szócikk tartalma Az új Jedi Rend kora időkből való. 30px-Era-leg.png

483px-Benfury.jpg
Ben Skywalker
Életrajzi információk
Született

YU 26.5

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hím

Magasság

1.67 méter

Hajszín

vörös

Szemszín

kék

Korszak(ok)
Hovatartozás
Mester(ek)

Ben Skywalker Jedi Lovag és Luke Skywalker és Mara Jade Skywalker fia. Ő szintén Anakin Skywalker és Padmé Amidala unokája, Leia Organa Solo és Han Solo unokaöccse volt. nevezte el őt. Gyermekkora nagy részét egy menedékvilágon töltötte a Yuuzhan Vong háború miatt. Mindazonáltal ez a háború annyi fájdalmat és szenvedést okozott neki, hogy eltávolodott az Erőtől. Később aztán Ben elkezdte magát kinyitni az Erőnek, unokatestvére, Jacen Solo tanítása alatt. Jacen irányítása alatt magabiztos lett az Erő használatában és erős jedi vált belőle. A Második Galaktikus Polgárháború alatt, részben hogy hírnevet szerezzen magának, részben pedig, hogy elmeneküljön apja hírneve elől, beállt a Galaktikus Szövetség Őrzőihez a Jedi Tanács kívánsága ellenére. Az első küldetésén először találkozott a halállal és csalódnia kellet mesterében, Jacenben, mert az hidegvérrel gyilkolt. Mikor Ben megtudta, hogy anyját Jacen ölte meg, teljesen elhatárolódott unokatestvérétől. Ez szintén okot adjon arra, hogy Bent a bosszú irányítsa, mely arra ösztökélte, hogy megölje anyja gyilkosát, akit akkor már Darth Caedusnak hívtak. Végül csak Caedus tanítványéval, Tahiri Veilaval csapott össze, kit le is győzött, de nem ölte meg, hanem letartóztatta. Luke azt mondta fiának, hogy ezzel a tettel úgy viselkedett, mint egy igazi Jedi Lovag.Ben-nek volt egy testvére akit Greg Skywalker-nek hívtak, de ö átállt a sötét oldalra, a Ren lovagjai nevu csoportba, melynek unokatestvére, Ben Solo volt a vezetöje.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki