FANDOM

Ben quadinaros2.jpg
Ben Quadinaros
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Tund

Fizikai jellemzők
Faj

Toong

Nem

Hím

Magasság

1.63 m

Hajszín

Nincs

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedése, A felkelés

Ben Quadinaros egy hím toong volt a Tund bolygóról, aki a Galaktikus Köztársaság utolsó évtizedeiben légifogatversenyzőként tevékenykedett.

Életrajz

Quadinarost mindenki gyávának tartotta, bár ez nem volt teljesen igaz. Ugyanakkor a legtöbb toonghoz hasonlóan meghátrált, amikor összetűzésbe keveredett. A félénksége miatt a többiek között hamar elnyerte a gyáva címet, és amig nem vált gerinctelenné, nem nyerhette meg a Boonta Est Futamot. Quadinaros korábban csak a Pouffra Versenyen indult el, amit széles körben a legbiztonságosabb versenynek, ennélfogva a légifogat elit által a galaxis legkevesebb kockázattal bíró futamának tartották.

Quadinaros valószínüleg el sem indult volna a Boontan, ha Boles Roor, az előző éjszakai glimmik koncerten részegen nem fogad arra öt millió wupiupiban, hogy Quardinarosnak nincs bátorsága versenyezni. A toong állta a fogadást, bérelt egy BT410-est, és hamarosan a rajtsorrendben találta magát. Nem tudta magától távol tartani azt az érzést, hogy élete véget érhet a Boonta szeszélyes dűnéi közt. Ugyanakkor megúszta a szörnyű sorsát, amikor a légifogata nem tudott felszállni a rajtnál. A fogat energiacsatolói feladták a szolgálatot, és a motorok különböző irányokba repültek el. Később kiderült, hogy Quadinaros járművét Ark Roose szabolálta a verseny előtt.

Visszanyerve méltóságát, öt millió wupiupival gazdagabban Quadinaros örömmel lépett vissza a veszélyes futamoktól, vett egy új légifogatot, és visszatért a Pouffra Versenyhez. Ben Quadinaros a klónok háborúja idején megnyerte a Mon Gazza Útvesztőt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki