Fandom

Belkadan

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Belkadan egy bolygó volt a Dalonbian szektorban, egy magas dalloralla fákból álló világ kis természetes víztartalommal.

Történelem

YE 30000 körül a Galaktikus Köztársaság előtt a Belkadant a rakata faj irányította, amely a galaxis nagy részét felügyelte a Végtelen Birodalmon keresztül. A Birodalom bukásával ötezer év múlva a rakatak visszatértek a szülőbolygójukra kevés nyomot hagyva maguk után. Évezredekkel később a Belkadan kormányzatát megbuktatták és egy olyan bábkormányt raktak a helyükre, amely a Sith Birodalomhoz volt hűséges. YU 25-ben a Belkadan az ExGal-4 tudományos állomás helyszíne volt, amit az ExGal elnöke, Tobbert Dalonbian alapított. A Belkadan bolygót lerohanta a Praetorite Vong ügynöke, Yomin Carr, aki magát egy ExGal-4 tudósnak adta ki. A Belkadan atmoszféráját egy yuuzhan vong bogár változtatta meg, amely magas széndioxidot és ként bocsátott ki a légkörbe. Bár a bogarak kicsik voltak, nagyon gyorsan szaporodtak és drasztikus légköri változásokat okoztak. Az ExGal-4 pusztulását követően a yuuzhan vong biofegyver alábbhagyott, és a galaxisba érkező új yuuzhan vong flotta egy hajógyárat épített itt. Egy közeli világ, a Sernpidal szintén hajógyár lett a yuuzhan vong számára, hogy újjáépítsék a Shedao Shai és a Praetorite Vong által elveszített erőket.

Megjelenés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki