Fandom

Bana Breemu

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share
Senator Bana Breemu.jpg
Bana Breemu
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Humbarine

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Magasság

1.66 m

Hajszín

Fekete

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Bana Breemu a Humbarine szektor szenátora volt a Galaktikus Köztársaság utólsó óráiban. Tagja volt a Lojalista Bizottságnak és a Kétezrek Delegációjának.

Életrajz

Mivel fontos magbeli iparvilágok voltak, a Humbarine szektor bolygói erős szeparatista támadásokat szenvedetek el a klónok háborúja idején. Azok a bolygók, amelyek nem adták meg magukat, állandóan a szakadár erők megszállásától szenvedetek, melynek hatásait Breemu szenátor is hamarosan megérezte. A Köztársaság az ostromlott bolygók felszabadítását halott ügynek tekintette, Breemu hangja elhalt a Szenátusban. A Humbarine pusztulását követően támogatta az egyik alatvalója, Barrow Oicunn előrelépést.

Később is a Köztársaság megbecsült polgára maradt, és a háború utolsó napjaiban csatlakozott a Kétezrek Delegációjához. Miközben Mon Mothma és Bail Organa azt szorgalmazta, hogy vonják kérdőre Palpatine főkancellárt a hadiköltségek növekedése miatt, Bana óvatosságra intett. Továbbá azt tanácsolta, hogy ne vonják be a terveikbe a Jediket, hanem diplomáciai úton szerezzenek érvényt az akaratuknak. Egyike volt azoknak a szenátoroknak, akik személyesen nyújtották be a Kétezrek Peticióját Palpatine-nak.

A színfalak mögött

Bana Breemut Bai Ling játszotta a Csillagok háborúja III: A Sith-ek bosszúja utólag kivágott jeleneteiben.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki