FANDOM

LEGENDS 30px-Era-imp 30px-Era-reb

      Droidöntöde „Jóságos tervezőm! Megáll a processzorom! Gépek gyártják a gépeket!”

BailAntilles
Bail Antilles
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Alderaan

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Barna

Szemszín

Kék

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Bail Antilles az Alderaan szektor ember szenátora volt a nabooi invázió előtt, illetve alatt. Emellett az Alderaan egyik legbefolyásosabb családjának tagjaként hercegi címet is viselt.

Életrajz

AntillesOrganaRyyder

Bail Antilles (balra) utódjával, Bail Organával átadja a Királyi Chaledony Érmet Horox Ryyder szenátornak.

Antilles szenátori munkálkodása mellett fontos tagja (később elnöke) volt a Belső Tevékenységek Bizottságában, tovbbá szintén elnöki szerepet töltött be a Mag frakcióban. Poltikai pályafutásának utolsó időszakában Agrippa Aldrete és Liana Merian volt a két segédje. Mindketten alderaaniak voltak. Amikor korrupciós vádak miatt az Eriadu Kereskedelmi Csúcstalálkozó után Finis Valorum főkancellártól megvonták a bizalmat, az ügy a Legfelsőbb Bírósághoz került.

Antilles ezután jelöltként indult a következő válsztáson, ám végül a nabooi Palpatine kapta meg a tisztséget. Nem sokkal ezután Antilles leköszönt a Szenátusból.

Még elkísérte utódját, Bail Organát Horox Ryyder szenátor nyugdíjazási ceremóniájára.

A színfalak mögött

Megjelenés

Lásd még

Agrippa Aldrete
(—YE 33)
Az Alderaan szenátora
YE 32
Bail Prestor Organa
(YE 32YE 1)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki