Fandom

Bail Antilles

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png Ezen szócikk tartalma A Birodalom felemelkedésének kora időkből való. Ezen szócikk tartalma A lázadás kora időkből való.

BailAntilles.jpg
Bail Antilles
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Alderaan

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Barna

Szemszín

Kék

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Bail Antilles az Alderaan szektor ember szenátora volt a nabooi invázió előtt, illetve alatt. Emellett az Alderaan egyik legbefolyásosabb családjának tagjaként hercegi címet is viselt.

Életrajz

AntillesOrganaRyyder.jpg

Bail Antilles (balra) utódjával, Bail Organával átadja a Királyi Chaledony Érmet Horox Ryyder szenátornak.

Antilles szenátori munkálkodása mellett fontos tagja (később elnöke) volt a Belső Tevékenységek Bizottságában, tovbbá szintén elnöki szerepet töltött be a Mag frakcióban. Poltikai pályafutásának utolsó időszakában Agrippa Aldrete és Liana Merian volt a két segédje. Mindketten alderaaniak voltak. Amikor korrupciós vádak miatt az Eriadu Kereskedelmi Csúcstalálkozó után Finis Valorum főkancellártól megvonták a bizalmat, az ügy a Legfelsőbb Bírósághoz került.

Antilles ezután jelöltként indult a következő válsztáson, ám végül a nabooi Palpatine kapta meg a tisztséget. Nem sokkal ezután Antilles leköszönt a Szenátusból.

Még elkísérte utódját, Bail Organát Horox Ryyder szenátor nyugdíjazási ceremóniájára.

A színfalak mögött

Megjelenés

Lásd még

Agrippa Aldrete
(—YE 33)
Az Alderaan szenátora
YE 32
Bail Prestor Organa
(YE 32YE 1)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki