Fandom

Ask Aak

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Ask.jpg
Ask Aak
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Malastare

Fizikai jellemzők
Faj

Gran

Nem

férfi

Magasság

1.78 méter

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Ask Aak a Malastare gran szenátora volt a Galaktikus Köztársaság utolsó éveiben.

Életrajz

Rövid idővel a Klón Háborúkat megelőzően több dug fejére is vérdíjat tűzött ki. Tahbotza megpróbálta megvesztegetni Aak személyzetét, Ghazdik Jah és Mazanga megölték a gran politikusok asszisztenseit, Zap'Ulga rajtaütéseket szervezett a köztársasági fegyverszállítókra, Xucaabo pedig nem fizette ki a tartozását. Az összes megbízást Jango Fett hajtotta végre.

Elődjét, Aks Moet követve ő is a Hadsereg Felállítási Törvényt szorgalmazta és később a Klón Háborúk alatt is a harcokat támogatta. Amikor Obi-Wan Kenobi felfedezte a klónokat a Kaminon, Aak üdvözölte a bevetését.

Palpatine erős támogatója volt, a Lojalista Bizottság tagja, bár sokkal aggreszívabb és tettrekészebb, mint társai. Elődjéhez hasonlóan szókimondó volt. Erősen bírálta a Jediket, mert nem tettek meg mindent Aks Moe elleni merénylet elkerüléséért, illetve a Parcelus Minor-i csata után. Nyíltan kritizálta Oppo Rancisis hozzáértését. Fő támogatója volt a Kiterjezett Biztonsági és Hadügyi Törvénynek.

Aks Moe
(–YE 22)
A Malastare szenátora
22 YE
Új Köztársaág dug szenátora

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki