Fandom

Apatros

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Apatros egy bolygó volt a Külső Perem világaiban. Holdméretű világ volt, vékony légkörrel, őshonos élőlényei növények voltak. Egy halvány narancsszínű csillag körül keringett. Egy nap hűsz óráig tartott. Egy holdja volt.

YE 1002 körül a Galaktikus Köztársaság tagja volt, a Külső Perem Bányavállalat cortosist termelt itt. Az egyedüli település szintén az Apatros nevet viselte. Mindössze egy négyzetkilométer területű volt, a bányászok házai áltak itt. A kevés egyéb épület közül kiemelkedett a neimoidi Groshik által üzemeltett bár.

A cortosis bánya két műszakban működött, mindegyik tíz órás volt. Egy szabály volt életben a bányászok közt, miszerint, ha valaki leállt a munkában, akkor egy másik bányásznak joga volt átvennie a munkát helyette. Ez azért volt fontos, mert a bányászok részesedést kaptak az általuk kitermelt ásványokból.

Az egyik legismertebb bányász Dessel volt, aki ezen a bolygón született. Miután megölte apját, Hurstot, majd elszökött a bolygóról az egyik leghírhedtebb Sith Lord lett Darth Bane néven.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki