Fandom

Anx

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Anx NEGAS.jpg
Anx
Biológiai rendszerezés
Megjelenés és külső
Átlagos magasság:

4 m

Megkülönböztető
jegyek:

Kedélyállapot-érzékeny taréj, csúcsos fej, farkak

Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:

Gravlex Med

Nyelv(ek):

Anx nyelv

Ismert személyek:

Iliox Arguun, Horox Ryyder, Madurrin, Theen Fida, J'Mikel, Graxol Kelvyyn, Zo Howler, Fo Kuna

Az anx egy magas, hüllőszerű faj volt a Gravlex Med bolygóról.

Biológia és megjelenés

Zo Howler and Fo Kuna.jpg

Zo Howler szenátor és segédje, Fo Kuna.

Szociális lényként, hihetetlen vonzalmat éreztek bármely csoporthoz, melynek tagjainak érezték magukat. A taréjuknak meg tudták változtatni a színét a kedélyállapotuknak megfelelően. Az anx nyelv hangos, alacsony frekvenciájú zajokból állt, amivel több kilométer távolságból tudtak kommunikálni. Még amikor a közös nyelvet beszélték, az alacsony, dörgő hangjuk kényelmetlenül megrezegtethette más fajok csontjait.

A rossz látótávolságot kompenzálva az anxoknak kivételes szaglásuk volt. Ezek mellett félelmetes anatómiai tudásuk volt, különösen az idegeket, az izmokat és csontokat tekintve, amely veszélyes fegyver nélküli ellenfelekké és tapasztalt harcosokká tette őket, alkalmasnak, hogy a legtöbb ellenfelet legyőzzék.

A nabooi invázió idején az anyabolygójukat, Gravlex Medet Horox Ryyder szenátor képviselte. A geonosisi csata idejének környékén vonult vissza. A következő képviselők Zo Howler és asszisztense, Fo Kuna voltak.

Később, a Gravlex Med fegyverkísérleti helyszín lett a Birodalom számára. Ez a Gravlex Med és az anx faj majdnem teljes pusztulásához vezetett. Miután az Új Köztársaság átvette a hatalmat, a megmaradt anxok annak segítségét kérte a bolygó restaurálására, de a pusztítás visszafordíthatatlan volt.

Híres anxok

Megjelenések

AnxSenator.JPG

Az új köztársasági anx szenátor pikobi kedvencével.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki