Fandom

Anwis Eddicus

2 744pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Anwis Eddicus
Életrajzi információk
Fizikai jellemzők
Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Anwis Eddicus a Galaktikus Köztársaság főkancellárja volt mintegy hét évszázaddal a yavini csata előtt. Eddicus szerepet játszott a halálcsíra járvány megfékezésébeb, ami egy milliók életét követelő halálos pándémia volt. Évszázadokkal később a Kuat Systems Engineering az Eddicus-osztályú bolygósiklót a főkancellár tiszteletére nevezte el. YE 22-ben a Keksz báró étteremlánc holokockákat adott ki történelmi személyekről, így Eddicusról is a QuickSnack és QuickSnackLite csomagjaiban.

Életrajz

Hétszáv évvel a yavini csata előtt Anwis Eddicus volt a Galaktikus Köztársaság főkancellárja. Hivatali ideje során egy halálcsíra nevű pándémia rázta meg a galaxist milliók életét követelve. A járvány akkor ért véget, amikor a parazita drochokat, amelyek a járványért voltak felelősek a Nam Chorios bolygóra zárták karanténba. Eddicus főkancellár fontos szerepet játszott a járvány megállításában.

Emiatt Eddicust a Köztársaság utolsó éveiben nagy tisztelet övezte. A Kuat Systems Engineering Eddicus-osztályú bolygósiklóját évtizedekkel a klónok háborúja előtt fejlesztették ki és az ünnepelt főkancellárról nevezték el. YE 22-ben, a Keksz báró, egy étteremlánc, amit a Tagge Vállalat birtokolt kiadta a Köztársaság Hősei sorozatot, hogy megemlékezzenek a Köztársaság legfontosabb alakjairól holokockaként a Keksz báró QuickSnack és QuickSnackLite csomagjaibab. Eddicus az egyik figura volt.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki