FANDOM

Bondara.jpg
Anoon Bondara
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Ryloth

Született

YE 79

Elhunyt

YE 32, Coruscant

Fizikai jellemzők
Faj

Twi'lek

Nem

Hím

Szemszín

Vörös

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás
Tanítvány(ok)

Darsha Assant

Anoon Bondara egy rutian twi'lek jedi mester volt a Galaktikus Köztársaság utolsó éveiben.

Életrajz

Bondara egy fénykard gyakorló-mester volt, és a Jedi Templomban fénykard oktató, ahol tanítványai közt volt Obi-Wan Kenobi is. Négy padawant tanított, az utolsóként Darsha Assant. A Teräs Käsi szakértője is volt. Bondara ezek mellett a Ryloth jedi őrszeme is volt, azért felelős, hogy a fajtája Erő-érzékeny tagjait felkutassa, és a Coruscantra vigye kiképzésre.

YE 32-ben, amikor elkísérte Assantot a Coruscant alsó szintjeire, hogy megbizonyosodjék a lány küldetéséről, felfedezték, hogy a személy, akit a lánynak a Templomba kellett volna kísérnie, valójában már halott volt. Miközben a felsőbb szintekre igyekeztek, padawanjával látták, hogy Darth Maul Lorn Pavant és I-5YQ-t üldözi. Bekapcsolódtak a hajszába, majd Pavant és I-Ötöt a siklójukba húzták.

Miután meghallották, hogy miért üldözték a duót, és észlelték a sarkukban robogó Mault, Bondara átugrott a Sith siklójára, egérutat nyerve ezzel a többieknek. A Sith tanítvány beleütközött egy leszálló platformba, majd párbajba lépett vele. Bár Bondara a fénykard párbaj mestere volt, Darth Maul túl erősnek bizonyult számára, így Bondara feláldozta magát, és felrobantotta a siklót, remélve, hogy az ellenfele is megsemmisül a robbanásban. Míg Bondara meghalt, Maul kisebb sérülésekkel megúszta az esetet.

Bondara halála egy időbe esett a twi'lek Boc Aseca születésével. A Ryloth őrszemének hiányában Bocot nem fedezték fel a jedik egészen addig, míg túl idős nem lett, hogy tanítsák, aminek eredményeképpen Sötét Jedi lett Jerec irányítása alatt.

A színfalak mögött

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki