Fandom

Ando Prime

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Ando Prime egy bolygó volt a Középső Peremen. Egy hó-borította, mégis lakható világ volt. Az Ando rendszer harmadik bolygója volt.

Történelem

Hosszú időn keresztül a bolygó egyedüli lakosai a helyi talidok voltak és a Bendu szerzetesek ősi rendje.

Valamikor a Galaktikus Köztársaság regnálása során Obi-Wan Kenobi egy küldetésre ment, hogy egy Erő nexust vizsgáljon ki, amit a Jedi Tanács vett észre. Ismeretlen, hogy Kenobi végül rálelt e az Ando Prime-on.

A későbbi években a bolygón népességugrás következett be, több bányásztelepülés, köztük a főváros, Elesa megalapítását követően. Éveken keresztül hatalmas vízcsöveket építettek, hogy ellásák a növekvő településeket és városokat.

Bár a bolygót hó borította több légifogat versenyt tartott a történelme során. A legtöbb versenyt a Desilijic hutt klán irányította és szponzorálta. Néhány ilyen eseményt szerte a galaxisban közvetíttek, még az olyan városi bolygók, mint a Coruscant nightklubjai és sport bárjainak a közönsége is nézte őket. Az Ando Prime légifogat versenyei a következők voltak:

Valamikor YE 27 előtt a feltörekvő ember bűnvezér, Kaeline Ungasan megpróbálta megszerezni az Ando Prime légifogatversenyei irányítását a huttoktól. Saját légifogat versenyt szponzorált, az Ungasan Cross Countryt, aminek a pályája minden futamon változott. Ungasan titokban a Cross Countryt arra használta, hogy elrejtse az illegális vonium bányászműveleteit, ami ekkor jelen volt az Ando Primeon. A huttok Davon Gitta fejvadászt bízták meg, hogy találja meg Ungasant az Ando Primeon. YE 27-ben Ungasan titkos műveleteit és a Cross Countryt felderítették, és valószínűleg betiltották, ami az egyik első botrány volt a légifogatversenyzés körül, ami a sport kriminalizációjához vezetett.

Megjelenések

Ando Prime.JPG

Légifogat az Ando Prime-on.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki