Fandom

Alexi Garyn

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share
Alexi.jpg
Alexi Garyn
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Ralltiir

Elhunyt

YE 33, Ralltiir

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Szőke

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Fekete Nap

Alexi Garyn egy férfi volt, aki a Fekete Napot vezette a nabooi invázió előtti években.

Életrajz

Korai évek

Amikor Garyn még gyerek volt, mindig arról álmodott, hogy egyszer Jedi lesz, fénykarddal fog harcolni és az Erőt fogja használni. Erő-érzékenységet tanusított, amikor még fiatal volt, de ahhoz már túlkoros volt, hogy Jedinek képezzék ki. Mindenesetre Garyn olyan életbe vágott, ami nagy hatalmat biztosított számára.

Fekete Nap

Keveset tudni arról, hogyan lett a Fekete Nap, a Galaxis legnagyobb bűnszervezetének a vezére, valószínüleg korábban a szervezet egyik vigoja volt. Irányítása alatt a Fekete Nap a Magtól a Külső Peremig az összes bolygón megtelepedett. Még a sok ezer katonával is a háta mögött, Garyn csak az elit őrökkel védett ralltiiri erődjében érezte magát biztonságban. Irányítása alatt kilenc vigo, a személyi testőre, a kívételesen képzett harcos, Mighella és a bizalmas titkára, Oolth állt.

Sötét veszedelem

YE 33 körül a Fekete Napot egy titokzatos sötét harcos támadta meg. Miután két vigót brutálisan meggyilkoltak, Asa Naga Garyn erődítményébe sietett, ahol a hét megmaradt vigo gyülekezett. Asa elmondta a Fekete Nap-tagoknak, hogy Darnada vigót és bérenceit egy tetovált, fénykarddal vívó harcos ölte meg, aki magát Maulnak nevezte. Garyn feltételezte, hogy a másik vigóját, Mornt is ez az alak gyilkolta meg, és ezért el akarta tenni láb alól a bérgyilkost. Biztos volt benne, hogy Maul eljön értük, ezért a legkiválóbb harcosait az erőd védelmére rendelte, és várta Maul megérkezését.

A ralltiiri mészárlás

Nem kellett sokat várni, Maul megérkezett, és meglepően gyorsan megölte a vigok testőreit. Garyn és a vigók a turbolifthez siettek, de Garyn elzárta a menekülési lehetőséget a vigók elől, hogy időt nyerjen magának és két kísérőjének, Oolthnak és Mighellának a menekülésre. Nem sokkal később azonban Maul átvágta magát a kapun, és a többiek után eredt. A Sith legyőzte az éjnővér Mighellat, majd a fő célpontja, Garyn következett. Oolth eközben elbújt, elárulva ezzel főnökét. Garyn egyedül rátámadt Maulra, de a zabrak legyőzte őt.

Hagyaték

Garyn ex-vigoi, akiknek sikerült megmenekülniük a Sith nagyúr pusztítása elől, idővel újra összeálltak. A yavini csata idején úgy ismerték őket, mint Garyn Fosztogatói. A Rori holdon található központjukból támadtak birodalmi csapatokra megpróbáltak bosszút állni vezetőjük haláláért.

Megjelenések

Ismeretlen

A Fekete Nap vezetője
YE 33
Később Dal Perhi
(YE 29—)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki