Fandom

Aldar Beedo

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share

Aldar beedo.jpg
Aldar Beedo
Életrajzi információk
Fizikai jellemzők
Faj

Glymphid

Nem

Hím

Magasság

1,3 m

Hajszín

Nincs

Szemszín

Narancs

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

A glymphid Aldar Beedo elsősorban zsoldos, másodsorban légifogatversenyző volt, aki főleg ütköző ember szerepét válalta annak függvényében, hogy melyik baleset fizet legtöbbet. A légifogata a MARK IV Flat-Twin Turbojet volt.

Életrajz

Az, hogy megölte a fluggrian bűnvezért, Borzu Nalet nem sokkal a Boonta Est Futam előtt, Nale fiát, Kamot arra ösztökélte, hogy bosszút álljon apja gyilkosán. Kam benevezett a futamra Elan Mak néven, hogy elpusztítsa Beedo gépét. Eközben Beedo elfogadott egy munkát Wan Sandagetól: az öreg devlikk azt akarta, hogy Beedo üsse ki a versenyen Sebulbat. Beedo kudarcot vallott ezzel, bár így is harmadikként zárt. Továbbra is vadászott a dugra, miközben Kam Nale őt hajszolta. Verseny követett versenyt, de egyik pilóta sem járt sikerrel. Ugyanakkor ezidőtájt Sebulba komoly tiszteletet váltott ki Beedo szemében, az egyetlen versenyzőnek tartotta, akire érdemes vadászni. Amikor Wan Sandage meghalt, Beedo felhagyott a tervvel, és végül Sebulba testőre lett. A pénzzel, amit Sebulbatól kapott, Beedo a gépét sokkal halálosabbá fejlesztette. Végül Beedót elkapta egy fejvadász a Baroondan rendezett Tűz-hegységi Rallyn. Ez az eset ugyanakkor nem volt összefüggésben Kam Naleval.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki