Fandom

Aks Moe

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
AksMoe.jpg
Aks Moe
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Malastare

Elhunyt

YE 22

Fizikai jellemzők
Faj

Gran

Nem

Férfi

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Aks Moe a Malastare gran szenátora volt, a Gran Protektorátust képviselte a Galaktikus Köztársaság utolsó évtizedeiben. Híres volt arról, hogy imádott elveszni a bürökrácia apró részleteiben és méltó példája volt a késői Galaktikus Szenátus tehetetlenségének.

Életrajz

Amikor Amidala királynő a Szenátus segítségét kérte a Kereskedelmi Szövetség ellen, Moe azt támogatta, hogy küldjenek egy bizottságot a Naboora, hogy kivizsgálják a támadást. A halogatása bebizonyította Amidala számára a kormányzat gyengeségét, ezért Bizalmatlansági Indítványt nyújtott be Valorum főkancellár ellen.

A kialakuló politikai káoszban Moe egy másik grant, Ainlee Teem képviselőt támogatta a főkancellári posztra, de végül Palpatine, Naboo szenátora lett a befutó.

Ahogy a Szeparatista Krízis fokozódott, Moe alapító tagja lett Palpatine Lojalista Bizottságának és hadseregpártiként a Hadsereg Felállítási Törvény fő szószólója volt.

Moe az Aargaura látogatott, hogy ott találkozzon az Intergalaktikus Bankár Klán képviselőjével, hogy a köztársasági hadsereg felállításának pénzügyi hátteréről tárgyaljon. Moe a hivatali siklójával utazott a tárgyalás helyszínére az Áruk Cseréjének Katedrálisába, New Escrowba. Miután elindultak, a sikló erőműve túlterhelődött és a jármű felrobbant. Moe és két dug kísérete azonnal meghalt és 18-an megsebesültek a robbanásban.

Halála után Ask Aak váltotta.

Ismeretlen

A Malastare szenátora
YE 22
Ask Aak
(YE 22–)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki