Fandom

Ajunta Pall

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap3 Share

AjuntaPall.jpg
Ajunta Pall
Életrajzi információk
Elhunyt

Szelleme megtérítve: YE 3956

Fizikai jellemzők
Faj

Fél-ember

Nem

Férfi

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Hovatartozás

Ajunta Pall volt a sötét jedik vezetője, akiket kiűztek a Köztársaságból a százéves sötétséget követően. A Korribanra történő megérkezését követően ő lett az Sith első Sötét nagyura. A szellemét a Revan nevű jedi lovag térítette meg a jedi polgárháború során.

Életrajz

Életében

Ziost egtf.jpg

Ajunta Pall, száműzetésben a Zioston.

Ajunta Pall a Jedi Rend tanítványa volt, aki később belemerítkezett az első nagy szakadás anyagaiba, majd a sötét oldalra tért. Később harcba bocsátkozott korábbi felebarátaival a századnyi ideig tartó háborúban, amit százéves sötétségként ismertek. Mint sok más prominens sötét jedi ebben a korszakban, a sith alkímia mestere volt. A háború utolsó csatájában több mint egy tucatnyi jedit vágott le, de sötét jedi társai mellett ő is legyőzetett. A jedik lefegyverezték, és kiűzték őket a Köztársaságból.

Amikor a szerencsének vagy a sorsnak köszönhetően a Száműzöttek megérkeztek a Korriban távoli bolygójára, Ajunta Pall volt a vezetőjük. A Ziostra való megérkezés során már fénykardja is volt. Később az utódai képtelenek voltak, vagy nem is akartak fénykard készítéssel foglalkozni.

Ő és követői legyőzték és rabigába hajtották a sith fajt, és az új sithek a "jen'ari" rangot adták neki, aminek a jelentése a Sith sötét nagyura volt. A Számüzöttek, Ajunta Pall vezetése alatt megalapították a Sith Birodalmat, és kikövezték a Sith aranykorának útját.

Halála után

Ajuntaspirit.jpg

Ajunta Pall szelleme a fizikai halála után.

„"Én vagyok az, aki a szívet megszorítja a félelemben, aki az éjszakát elsötétíti, aki a fényt eltompítja." Ez volt ráírva a kardra.. nagyon... nagyon rég.”
―Ajunta Pall hozzáfűzése a kardjához Revannak.[forrás]
Halála után Ajunta Pall szelleme tovább kísértett kriptájában. Századokon át kétségbe vonta tetteit Sith nagyúrkét és a nagyurak bukását egymás kezei által.

A jedi polgárháború alatt Revan belépett Ajunta Pall kriptájába, hogy megszerezze a Sith nagyúr kardját, így szerezve tekintélyt a Sith Akadémián, ami véglegesen odavezetett, hogy megtalálja a Csillagkohó koordinátáit rejtő Csillagtérkép darabkáit. Ajunta Pall egy szellemként jelent meg, és elmondta Revannak mit tett sithként, csalódottan és szégyellve, hogy nem a jedik voltak a felelősek a sötét jedik elpusztításáért a százéves sötétség során. Pall elmondta, hogy maguk a sötét jedik harcoltak egymás ellen, ami a rendjüket a pusztulás közelébe sodorta, és nem érzett ezzel kapcsolatban mást, csak lelkiismeret furdalást. Revan ezután kihúzta a kardját, és a Sith nagyurat visszavezette a világos oldalra évezredekkel a halálát követően, engedve, hogy eggyé váljon az Erővel, és végre megtapasztalja a békét. Úgy tartják, hogy Revan Uthar Wynn mesternek adta a kardot, hogy megkapja az elismerést, hogy végül megszerezze az utolsó Csillagtérkép darabkát.

A színfalak mögött

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki