Fandom

Acclamator II-osztályú rohamhajó

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Acclamator II-osztályú rohamhajót a Galaktikus Köztársaság és a Galaktikus Birodalom használta a Klón Háborúk, illetve a Galaktikus Polgárháború alatt. A hajó az Acclamator I-osztályú rohamhajóból lett kifejlesztve.

Jellemvonások

A hajó majdnem teljesen hasonlít az elődjéhez, de ennek legfőbb feladata a bolygók bombázása és csak azután a csapatok szállítása.
Acla2.jpg

Az Acclamtor-II. osztályú rohamhajó

A legtöbb hajó úgy jött létre, hogy az alap Acclamatorokat átépítették, és erősebb fegyvereket szereltek beléjük. Lényegében a második széria erősebb és több fegyvert kapott, de kevesebb eszközt és egységet volt képes szállítani, mint az Acclamator I-osztályú rohamhajó.

Történelem

A Klón Háborúk során több tervet is készített a Rothana az első széria alapján, amelyek szintén romboló feladatok ellátására lettek volna alkalmasak. A tervek nagy részét az Acclamator I-ből készítették. A hajót leginkább a Köztársasági Hadsereg használta, de kevés megérte a Birodalmat is, börtönhajóként. Többek között az Acclamatorok alapján tervezték a többi csillagrombolót is, mint például Venator-osztályt vagy Birodalom-osztályt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki