Fandom

A Nagy köztársaság: Végleges erő

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

https://www.youtube.com/watch?v=W-fVVIm2VUA&feature=youtube_gdata_player ez a fan made trailere a könyvnek

Ajánló

Lehet hogy halálomon vagyok, de utolsó leheletemmel is a csapatom fogom szolgálni!- Fort' Stron'

Ez a fiú nem normális. Ez a fiú eltökélt. Tök mindegy mit mondunk, mindkettő ugyanaz, hisz sok dolog csak nézőpont kérdése. Mikor véletlen ez a twi' lek fiú egy másik galaxisba kerül, ott is felkeresi a jediket (mert erő mindenhol van), azok nem akarnak vele jönni, mert ők csak "meditálni szeretnek", nem harcolni. Majd végül mégis ráveszi őket, és szembeszáll a Nagy Köztársasággal.

Cselekmény

VIGYÁZAT CSELEKMÉNY KÖVETKEZIK!!!!!

Egy nap (YU 200 körül) egy sith fajba tartozó sith megdönti az Új Köztársaságot, és létrehozza a Nagy Köztársaságot. A corusantiak, mivel a bolygójukon tűz ütött ki, a Belső Peremvidéken kezdtek hajózni, új otthon után keresve. Egy Twi' lek család egy hiperűralagútba keveredik, ahonnanis eljutnak egy furcsa bolygóra, ahol a jedik csak sörözgetnek, és meditálnak, de a békét nem őrzik meg a galaxisban. Kiderül, hogy azért nem, mert ők még el sem tudnak jutni saját bolygójukról, és még fel sem kereste őket senki. Majd a fiú harcba hívja őket, és pengéket csinál nekik, majd visszaállítják a rendet. A fiú a háborúban meghal egy sith-klón keze által, és még a nagy Darth Truno is ledöfi, de mindezt nem érzi, felkel és küzd tovább. Ekkor mondja jellegzetes mondatát, ami az Igaz Köztársaság mottójává válik késöbb, és eztán elesik, és meghal. 

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki