Fandom

A Birodalom örökösei

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

A Birodalom örökösei
Alkotói adatok
Szerző(k)

Timothy Zahn

Borítókészítő(k)

Tom Jung

Fordító(k)

Novák Csanád

Eredeti kiadás
Eredeti cím

Heir to the Empire

Megjelenés

1991 május 1.

Eredeti kiadó

Bantam Spectra

Média típus

Keménykötésű regény

Oldalszám

361

Taglalás

32 fejezet

ISBN

ISBN 0553073273

Magyar kiadás
Megjelenés

1991

Kiadó
Média típus

Puhakötésű regény

Oldalszám

392

ISBN

ISBN 9634971083 (Szukits)

Kronológia
Időpont

YU 9

Korszak

A Birodalom felemelkedésének kora

Sorozat

Thrawn-trilógia

Előző

Tatooine Ghost

Következő

Sötét erők ébredése

A Birodalom örökösei a Thrawn-trilógia és egyben Timothy Zahn első Csillagok háborúja-kötete. Mind angolul, mind pedig magyarul 1991-ben jelent meg, a Bantam Spectra, illetve a Valhalla Páholy kiadók gondozásában. Ez a mű indította meg a Star Wars-regények legjelentősebb, most is tartó "hullámát". 1995-ben képregény is készült belőle. Tizennégy évvel a megjelenés után pedig Magyarországon a Szukits Kiadó is kiadta. A magyar fordítást Novák Csanád készítette.

Kiadások

Eredeti

Magyar

Ajánló

Öt év telt el azóta, hogy a Lázadók Szövetsége elpusztította a Halálcsillagot, legyőzte Darth Vadert és a császárt, és a Birodalmi Csillagflotta maradványait a galaxis egy távoli szegletébe űzte. Leia hercegnő és Han Solo Jedi ikreket várnak. Luke Skywalker pedig első lett az új Jedi lovagok sorában.

Sokezer fényévnyire innen a császár utolsó megmaradt hadura átveszi a hatalmat a birodalmi flotta szétszórt maradványai felett, és miután felkészítette erőit a háborúra, megcélozza az Új Köztársaság szívét. A birodalmi admirális olyan létfontosságú felfedezéseket tesz, melyek romba dönthetik mindazt, amiért a lázadók oly sokáig küzdöttek. A kirobbanó összecsapás hősies kalandjai, rejtélyei és galaktikus léptékű eseményei egy olyan történetté állnak össze, mely méltán lett a Star Wars sorozat hivatalos folytatása.

Megjelenések

Személyek

Fajok

Élőlények

Helyszínek

Járművek

Szervezetek és címek

A színfalak mögött

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki