Fandom

AT-AT pilóta

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

      Jajnekünk.jpg „Jaj nekünk!”
Ezt a lapot át kellene dolgozni, hogy megfelelő minőségű legyen!
      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”
Ők a masszív birodalmi lépegetők vezetői, és sok csatát átélt ügyességükön egyetlen terep sem foghat ki. Ketten dolgoztak egy-egy csapatban, és így irányították hihetetlen ügyességgel a hatalmas földi monstrumokat.

Tudnivalók

Egy AT-AT-t vezetni bonyolult feladat egy nem gép, hús-vér irányítónak. Szimulációs teszteken segítik ezeket a katonákat belerázódni a Birodalom elit páncéljába. Mivel az AT-AT pilóták magasan ültek egy megerősített védelmű pilótafülkében, a normál gyalogos katonák gyakran lenézték, megvetették őket. Azonban ezért a keserűségért nem maradtak "jutalom" nélkül - az AT-AT pilóták kiképzése kiemelten fontos volt, és össztüzet zúdíthattak a frontvonal túlsó felén álló sikeres, de öntelt katonákra, akik gyakran hitték, hogy legyőzhetetlenek.

Habár az AT-AT jól védett pilótafülkéjében nem kellett, a vezetők mégis védőfelszerelést viseltek, nem csak mintegy a csata alapkellékeként, hanem, hogy megvédhessék magukat, ha az ellenség netán betör a lépegető testébe.

A kulisszák mögött

Az AT-AT vezetők páncélja nagyrészt a TIE vadászok pilótáinak páncéljára hasonlít, egy-két kivételtő eltekintve, melyek saját megrendelése készültek, és esetleg színben eltértek.

Pilot3.jpg

Egy AT-AT pilóta

Források

  • starwars.hu

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki