Fandom

91.Felderítő hadtest

2 798pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
L.jpg

Katona a 91.Felderítő hadtestből Phase II-es páncélban.

A 91.Felderítő hadtest főleg BARC és ARF katonákból állt. A hadtest BARC siklókat, AT-AP és AT-RT lépegetőket használt. A Légió elit egységei a Villám raj volt.

A 91-esek jele két kör melyen egy fehér kard szúr át. Hogy megvédjék parancsnokukat a légióban a hadnagyok olyan sisakot viseltek mint Neyo.

Történelem

250px-91st Recon Corps.jpg

Neyo parancsnok és egy katonája lőni készülnek Stass Allie jedi mesterre.

Neyo paranscnok és csapatai a külső perem ostománál kettős feladatot láttak el mivel a dolguk egyszerre figyelem elterelés és az ellenséges klón gyárak feldítése volt. Saleucami ostroma során lépett érvénybe a 66-os parancs, mikor is Neyo parancsnok Stass Allie Jedi tábornokkal járőrözott. Mikor Palpatine Főkancellár kiadta a parancsot Neyo nem tétovázott, lelőtte a Jedit.

Küldetések a Klónok háborúja idején

91st recon 2.jpg

Katonák a 91.Felderítő hadtestből az evakuáláskor.

Miután C-3PO és R2-D2 kiderítették a titokzatos rengések okát az Aleen bolygón a két droid Adi Gallia jedi mester hajóján utaztak Coruscant felé, amikor 3 szeparatista fregatt lépett ki a hiper űrből. A hajó reaktorát eltalálták és Adi Gallia jedi mester elrendelte az evakuálást. A legtöbb klón életét vesztette Grievous tábornok átszálló csapatai ellen, de akadtak sokan akik időben elhagyták a hajót. R2-D2 és C-3PO elmenekültek a klón cirkálóról és hosszú kalandok után Grievous tábornok hajójára keveredtek. Már épp vitték volna az olvasztóba a két droidot amikor Plo Koon és Adi Gallia jedi mesterek rajtaütöttek a szeparatista hajón. A két droid megmenekült és immár biztonságban haladtak tovább Coruscant felé. Grievous tábornok természetesen megint megszökött.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki