Fandom

4A-7

2 727pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
4A-7.jpg
4-A7
Gyártási információk
Megsemmisülés ideje

YE 22, Teth

Gyártó

Arakyd Industries

Technikai jellemzők
Nem

Férfi programozás

Kronológiai és politikai adatok
Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Független Rendszerek Konföderációja

4-A7 egy szeparatista kémdroid volt, amit látszólag a Mechis III-on lévő Arakyd Industries épített az RA-7 protokolldroid elődjeként. Rendelkezett a Cybot Galactica egy protokolldroidjának a testével, valamint egy túlméretezett fejjel, amely a munkájához szükséges eszközöket tartalmazta.

Történet

„Nem. Nem vagyok áruló. Egyszerűen csak nem az önök oldalán állok. Egy másik kormányt szolgálok, olyat, amelyik nem kevésbé érvényes, mint a maguké. Mindig minden történetnek több oldala van, ifjú hölgy.”
―4A-7 utolsó szavai Ahsoka Tanohoz[forrás]
800px-4A-7 uncovered.jpg

4A-7 árulását felfedezik.

4A-7 a Tethen lévő B’omarr kolostorban tartózkodott, amikor Anakin Skywalker, Ahsoka Tano és a Torrent Század klónkatonái behatoltak a kolostorba megmenteni Jabba, a hutt fiát. Rottát. Asajj Ventress parancsára eléjük sietett, és azt állította, hogy ő csak a kolostor felügyelője és hálálkodott a Jediknek, amiért megszabadították őt a rohamdroidoktól. A pincébe irányította őket, ahol a foglyul ejtett huttot tartották.

Miután kiszabadították Rottát, a droid készített egy felvételt, amit megváltoztatott néhány helyen. Ezt a felvételt továbbította a Tatooine-on tartózkodó Dooku grófnak, aki megmutatta azt Jabbának, meggyőzve őt arról, hogy a Jedik felelősek a fia elrablásáért.

Később, mikor Skywalker, Tano és R2-D2 el akartak menekülni a Tethről a Twilight fedélzetén, 4A-7 megjelent a hajó rámpáján két rohamdroid társaságában. A Jedik rájöttek, hogy a droid a Konföderációt szolgálja, ezért Tano lefejezte őt.

Asajj Ventress 4A-7-et tartotta a legjobb barátjának.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki