Fandom

212-es Támadó Zászlóalj

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A 212-es Támadó Zászlóalj klón katonák egy egysége volt Cody marsall klónparancsnok vezetése alatt.A 212-es katonái sárga jelzéseket viseltek a páncéljukon.Néha más egységekkel dolgoztak együtt.A 212-es Zászlóalj a 3-as Hadsereghez tartozott.

Történet

212-es.jpg

A 212-es Zászlóalj katonája

A 212-es Zászlóaljat Obi-Wan Kenobi és Cody marsall klónparancsnok vezette akik a háború alatt barátságot kötöttek egymással.Cato Neimoidia ostrománál Obi-Wan,Cody és a 7-es Osztag elfoglalta a Kereskedelmi Szövetség alkirályának Nute Gunraynak az erődjét és megszerezte lépegetőtrónját aminek segítségével elkezdődhetett a kutatás Darth Sidious után.Amikor felfedezte Grievous Tábornok búvóhelyét Obi-Wan két egységet vitt magával az Utapau rendszerbe közülük az egyik Cody egysége volt.Cody katonái megrohamozták Grievous erődjét Pau Város tizedik emeletén miközben Obi-Wan Kenobi kardpárbajban mérte össze erejét a tábornokkal.A klónok a számbeli hátrányuk ellenére fokozatosan szorították vissza a droidokat.Bár Obi-Wan legyőzte Grievoust a dolgok új fordulatot vettek amikor Palpatine kiadta a 66-os parancsot.Egy AT-TE lépegető tüzet nyitott Obi-Wanra aminek következtében több száz méter zuhanás után egy víztározóba esett.Ezután folytatták a csatát és elfoglalták a bolygót.

Egységek a 212-es Zászlóaljon belül

2-es Légi Osztag

Fegyverek

A 212-es Támadó Zászlóalj LAAT/i csapatszállító-felderítőgépeket AT-AP, AT-RT és AT-TE lépegetőket használt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki