Fandom

Új Alderaan

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Új Alderaan egy bolygó volt, ahová az Alderaan korábbi lakóinak ezrei költöztek az Alderaan elpusztítása után az Első Halálcsillag által.

Történelem

A bolygót az Alderaan Szövetség irányította, amit az Alderaani Tanács vezetett.

A Szövetségi Segélyszolgálat létesítette a támaszpontot Deeve hadnagy részvételével, amit a Lázadó Szövetség alapított még a yavini csata előtt.

A Fekete Nap egy légisikló gyárat, a New Planet Motors-t alapított itt, ami csak trükk volt az Új Köztársaság vagyonának megfejésére.

A bolygó helye csak néhány magas rangú új köztársasági vezető számára volt ismert, mely egy tökéletes biztonságos világgá tette. Ennek ellenére a világot feldúlta Zsinj, a Birodalmi Maradvány hadura YU 7-ben és később a klón Palpatine császár csapatai YU 10-ben. Valószínűleg Zsinj YU 8-ban bekövetkezett halála után szerezte vissza az Új Köztársaság a bolygót, majd Palpatine végső halála után YU 11-ben. A második felszabadítás után, már nem bántották az Új Alderaant. A betelepülők így benépesíthették a bolygót és új társadalmat hozhattak létre.

Valamikor a galaktikus polgárháború idején Lieda Mothma itt gyógyult fel meg nem nevezett sérüléséből vagy betegségéből. Jan Dodonna az Új Alderaanra vonult vissza és idős korában itt halt meg YU 24-ben.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki